نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس قیمت ماریو مانژوکیچ را تعیین کرد

یوونتوس قیمت ماریو مانژوکیچ را تعیین کرد

 

آنطور که از باشگاه یوونتوس خبر می‌رسد، ماریو مانژوکیچ مهاجم 33 ساله این باشگاه پس از چهار فصل همراهی با بیانکونری، در هفته‌های آتی ایتالیا به مقصد یکی از کشورهای آلمان و یا انگلستان ترک خواهد کرد تا جا برای مهاجمی جدید در این تیم باز شود.

 

یوونتوس که به جز سوپر ماریو در اندیشه فروش مویس کین و گونزالو هیگواین نیز است، در نظر دارد از میان مائورو ایکاردی، روملو لوکاکو و البته نیمار یکی را عازم تورین کند تا خط بخش هجومی تیمش را در کنار کریستیانو رونالدو به یکی از مجهزترین خطوط حمله در اروپا مبدل سازد.

 

روزنامه Corriere dello Sport در شماره امروز خود با اشاره به پیام باشگاه یوونتوس برای 3 باشگاهی که خواهان به خدمت گرفتن مهاجم کروات بیانکونری شده‌اند، قیمت اعلام شده از سوی بانوی‌پیر برای انتقال او به یکی از این باشگاه‌ها را 25 میلیون یورو عنوان کرده است.

 

پیش از این برخی از رسانه‌ها مدعی شده بودند که یوونتوس در ازای پرداخت مبلغی در حدود 15 میلیون یورو حاضر به فروش ماریو مانژوکیچ خواهد شد. بایرن‌مونیخ، بورسیا دورتمند و اورتون، تیم‌هایی هستند که در تماس با یوونتوس خواهان اعلام شرایط این باشگاه برای به خدمت گرفتن مانژو شده‌اند.

 

بازیکن سابق تیم ملی کرواسی که به همراه این تیم نایب‌قهرمان جام‌جهانی 2018 روسیه نیز شده در سال 2015 با قرادادی 19 میلیون یورویی (به اضافه 2 میلیون بابت پاداش‌ها و پرداخت‌های ویژه) از اتلتیکو مادرید اسپانیا به یوونتوس پیوست. او در طول حضورش در جمع بیانکونری 162 بازی انجام داده و 44 گل نیز به ثمر رسانده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: